Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Volkovetska-Ireland N$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Volkovetska-Ireland N. V. 
Culturally Responsive Teaching as an Innovative Strategy in Education: Experience of the Ukrainian Educator in the American Educational System [Електронний ресурс] / N. V. Volkovetska-Ireland // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 3. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_3_13
У глобалізованому світі питання культурного розмаїття та ідентичності стали визначальними, вимагаючи уваги науковців та активних спроб їх вирішити. Сфера освіти не є виключенням в такому тренді. Успішне викладання сьогодні вимагає від вчителя не тільки глибоких знань у своїй сфері чи/і вмінь застосовувати дієві педагогічні прийоми. Успішний вчитель 21-го століття відзначається наявністю соціокультурної свідомості, бажанням і здатністю знаходити спільності зі своїми учнями і будувати взаємовідносини, які будуються на повазі і довірі, особливо коли мова йде про культурно, соціально, демографічно розмаїті класи. Розглянуто модель викладання, що базується на врахуванні культурних особливостей учнів, крізь призму досвіду викладача-іммігранта в США. Фокус дослідження зосереджено на чотирьох мотиваційних умовах, які інтенсифікують процес навчання. Аналізуючи "мотиваційну концепцію" професора Р. Влодковського, яку було використано як педагогічну стратегію, окреслено її вплив на внутрішню мотивацію учнів. Сприятливі навчальні умови, які стимулюють мотивацію, включають такі елементи: відчуття приналежності і взаємної поваги учнями, можливість звернення до попереднього особистого досвіду, вибору і культурних цінностей, розуміння та співвідношення навчання з власними цілями. Підкреслено, що особиста "історія" вчителя-іммігранта, його/її ідентифікаційний наратив може стати ефективним методом розвитку в учнів почуттів рівності і взаємності, бажання вчитися. Саме завдяки правильному акцентуванні на культурному розмаїтті всіх сторін навчального процесу можливе дієве внутрішнє мотивування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.376 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського